Sunday, April 19, 2009

un alt episod de Paste



Culmea Pastelui
Uite nu m-am gandit niciodata la o culme legata de aceasta sarbatoare...nu facem glume pe seama celor sfinte. Realitatea insa se impotriveste acestei gandiri si aseara ajung in fata faptului implinit. Ca tot romanul, sau sa zic ortodoxul, ma pregatesc sa ma duc la slujba de Inviere. Elegant, la costum, imi pregatesc ce aveam nevoie pentru slujba cand realitatea de care va spuneam isi spune cuvatul: raman fara lumina. Astfel ajung si eu la o culme: Culmea Pastelui- sa ramai fara lumina in noaptea de Inviere.
Bineinteles seara a continuat conform noului plan, dormind pana pe la 3 dimineata cand E-on'u si-a facut datoria, dupa care am plecat la biserica sa iau lumina.

2 comments:

  1. Paste Fericit!
    The Olimpics
    http://theolimpics.wordpress.com/

    ReplyDelete
  2. Exista si o culme mai neplacuta - sa mergi frumos la Iniviere, sa stai vreo ora si sa nu auzi deloc glasul preotului sau vreun "Hristos a inviat!".

    N-am mai incaput in biserica, iar in lipsa unei instalatii de sonorizare cei de afara am stat si ne-am uitat in gol. :D

    ReplyDelete