Tuesday, April 7, 2009

Noi cream o poveste, iar acesta e începutul!

10 minute, atât ne-au fost de ajuns sa ne dam seama ca putem scrie o poveste. Si nu orice fel de poveste, ci una care se aplica, una care poate deveni realitate, una în care visam si în care visul îl construim noi.
Eu sunt mai “siropos” asa de genul meu, si-mi place sa cred ca ceea ce fac acum si ce facem din momentul în care ne-am hotarât sa participam a fost sa scriem o poveste.
Eu nu sunt print, printesa sigur nu sunt, cu atât mai putin broasca râioasa; însa cred într-un lucru, si acela e ca daca vom avea încredere în fiecare din noi, daca inspiratia va fi de partea noastra si daca ne vom pastra doza de realism, putem dovedi ca Fat-Frumos era bubos... pe lânga noi.
Ce-mi place comparatia care mi-a iesit; ceea ce vreau sa spun e ca ne creionam începutul unei povesti ce poate se va termina frumos, si pe care trebuie sa o terminam frumos... sau poate ca nu trebuie sa o terminam, cine stie?!

No comments:

Post a Comment