Friday, April 17, 2009

În ochii celorlalţi


Zilele trecute, fiind aproape de finalul lucrului la proiect, Anca a venit cu o idee bună: să scriem fiecare pe o hârtie ce ne place şi ce nu ne place la ceilalţi colegi. E un exerciţiu simplu, dar cu siguranţă foarte important într-o echipă. Am scris poate cu puţină teamă, dar am citit cu mare curiozitate. A contat şi faptul că am ştiut cu toţii să acceptăm feedback-ul (mă refer în special la cel negativ :) ).

Cum ne ajută feedback-ul?

Sunt multe de spus în legătură cu acest subiect. Am să menţionez însă câteva dintre beneficiile pe care le consider importante:

  • ne ajută să identificăm din timp ceea ce nu merge bine în echipă şi să ajustăm acţiunile pentru a obţine rezultatele dorite;
  • putem vedea lucruri despre noi, pe care nu le-am fi putut vedea altfel;
  • suntem mai motivaţi, atunci când ni se recunosc meritele şi calităţile;
  • scăpăm de frustrări;
  • se consolidează relaţiile dintre membrii echipei.

Aţi oferit colegilor feedback? Ce părere aveţi despre această formă de comunicare?


P.S. Mulţumesc colegilor pentru feedback :)


3 comments:

  1. Ti-am spus eu ca esti tare! Imi place postul asta.

    ReplyDelete
  2. Este cea mai buna forma de a creea "sinergia echipei", acel criteriu dupa care vom fi evaluati de catre BOARD.
    In acelasi timp ajuta pe cei din exterior sa isi formeze o parere mai exacta asupra fiecaruia din echipa (cum gandeste, cum judeca pe altcineva), asta in ipoteticul caz in care se va face scouting la Olimpiade dupa viitori publicitari... The NEW wave :P
    FloLolo here..
    The Olimpics

    ReplyDelete