Saturday, April 11, 2009

Prea creativi?!

(poza am primit-o pe mail de la Codrina)

Începusem să cred că suntem prea creativi… Anca zice că suntem în plin proces creativ (de fapt vrea să spună că suntem ocupați cu proiecte, prezentări și lucrări), Valentin se întreabă de unde ne vine creativitatea, iar Tuku afirmă că noi creăm o poveste. Plus că de fiecare dată când ne întâlneam, aveam alte idei de campanie.

Ieri a fost întâlnirea la care toți am susținut aceeași idee. Ziua de ieri s-a desfășurat așa:

Am hotărât să ne întâlnim în parc, la ora 10:00 să avem parte de o atmosferă mai destinsă. E prima dată de când am început să ne întâlnim pentru Olimpiade, când nu am mai întârziat.

Și tot ieri a fost frig afară, ne-am plimbat un pic prin parc, am văzut papagalul verde din Copou (acum nu mai putem să mai râdem de Tuku – înainte el era singurul care îl vedea). Am înghețat așa că am mers în facultate, ne-am mutat prin câteva săli, până am ajuns la cafeneaua la care mergem de obicei, la masa noastră… Acolo am dezbătut două campanii pentru ca în final să alegem conceptul pe care se bazează campania noastră. Mai avem de stabilit detaliile, dar suntem pe drumul cel bun.
Acum putem lua o pauză!

2 comments: