Sunday, May 10, 2009

Priveste lucrurile diferit!

Am auzit astazi o poveste pe care simt ca trebuie sa o impartasesc cu voi. Mi s-a parut interesanta si potrivita in contextul actual in care noi lucram la o campanie de constientizare si ne lovim de un pragmatism care impiedica uneori creativitatea.
Povestea incepea cam asa:
Era odata un cersetor batran care statea pe niste scari, cu o bucata de lemn in fata pe care scrisese cu creta "Ajutati-ma sunt orb". Si persoanele treceau pe langa el si treceau si ii mai lasau din cand in cand cate un banut. La un moment dat trece prin fata sa, un tip care lucra in publicitate, si se uita la cutia pentru bani a batranului si vede doar vreo cativa lei. Ii ia bucata de lemn, ii sterge mesajul si ii scrie altceva. Apoi o aseaza la loc si pleaca. Dupa un timp, se reintoarce si trece din nou pe langa batran; de data aceasta ii vede cutia plina de bani. Desi cersetorul era orb, ii recunoaste pasii si-l intreaba ce i-a scris pe lemn de i s-a umplut cutia asa. Tipul pleaca  fara sa-i raspunda si astfel batranul nu va afla niciodata ca pe placuta sa scria de fapt: "Azi e primavara si eu nu pot sa o vad".
Eu am tinut doar sa va spun povestea, concluzia o trageti voi...

2 comments:

  1. "It's all about advertising!" (Trist dar adevarat...)

    - Prietenul Mutual -

    ReplyDelete
  2. un blog bun am citit cateva postari cu multa placere

    ReplyDelete